در پی حادثه تروریستی اهواز هیئت اندیشه ورز بسیج سپاه بیت المقدس کردستان بیانیه صادر کرد

در پی حادثه تروریستی اهواز هیئت اندیشه ورز بسیج سپاه بیت المقدس کردستان با صدور بیانیه‌ای آن را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۱۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در پی حادثه تروریستی اهواز هیئت اندیشه ورز بسیج سپاه بیت المقدس کردستان با صدور بیانیه‌ای آن را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد؛

«بسمه تعالی»

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بار دیگر دنیا شاهد جنایت هولناک کورکورانه گروهک تروریست و دست نشانده مزدور اعیادی استکبارجهانی و منطقه در به شهادت رساندن جمعی از مردم غیور ایران اسلامی در اهواز در سالروز گرامیداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رژه نیرو‌های مسلح که حب تماشای اقتدار و عظمت ایران اسلامی می‌باشدبود.

اقدام ددمنشانه این جنایتکاران که به روی زن و کودک و مردم بی گناه آتش گشودند عمق کینه و دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا است.

به کوری چشم دشمنان این اقدامات باعث اتحاد و وحدت بیش از پیش مردم ایران شده و ملت ایران حرکت مقتدرانه خود را در مسیر انقلاب ادامه داده و دشمنان این آب و خاک را مأیوس و نا امید خواهد کرد.

هیئت اندیشه ورز بسیج سپاه بیت المقدس کردستان همپای مردم مجاهدو همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن محکوم نمودن این گونه اقدامات تروریستی و خلاف اصول اسلامی و انسانی این ضایعه دردناک را به پیشگاه و ساحت مقدس، ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده معظم شهداء تسلیت عرض نموده، صبر و سکینه الهی را برای آنان و علو درجات را برای شهیدان مسئلت میداریم.


هیئت اندیشه ورز بسیج سپاه بیت المقدس کردستان

انتهای پیام /۷۷۲۷
ارسال نظرات