به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولین محلی نهضت روشنگری در دبیرستان دخترانه شهیده سمیراحسین پناهی درقروچای برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۱۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسولین محلی نهضت روشنگری دردبیرستان دخترانه شهیده سمیراحسین پناهی درقروچای برگزارشد.

دراین مراسم حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان بااشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام جهت، سیطره برکشورجمهوری اسلامی ایران گفت:دشمن برای سیطره برمنطقه خاورمیانه تنها ایران اسلامی را در مقابل خود می‌بییند و به این دلیل در تلاش برای خضوع و تسلیم ایران اسلامی است و دشمنان مستمربا فشار و تحریم‌ها می‌خواهند ملت ما را تسلیم سازند و برای این منظور توطئه‌های مختلفی برای ایجاد تفرقه بین صفوف متحد مردم با هم و با حکومت به اجرا در می‌آورند.

منتشلو به شرایط خاص جهان بویژه منطقه اشاره کرده و بیان کرد: منطقه خاورمیانه هم اکنون در حال زایش تاریخی و به تعبیر مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی قرار دارد و در این برهه حساس ایران اسلامی بعنوان الگوی ملت‌های آزاده وظیفه خطیری برعهده دارد.

گفتنی است درحاشیه این مراسم نمایشگاه عکس نیزبه همت حوزه قروچای برپاشد که بعد مراسم مورد بازدید واستقبال حاضرین قرارگرفت.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات