خبرهای داغ:

تجمع بزرگ آحاد مردم و طوایف هندیجان در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

تجمع بزرگی بصورت خودجوش درمحکومیت حادثه تروریستی اهواز با حضورآحاد مردم ،سران وبزرگان طوایف ،مسئولان و بسیجیان در میدان حضرت امام حسین (ع) هندیجان برگزارشد که سخنران این مراسم امام جمعه ماهشهر گفت: دشمنان اسلام با این گونه ترورهابه دنبال تفرقه افکنی درمیان عشایرو قومیت ها بوده ولی مردم ولایتی خوزستان هوشیار و بابصیرت هستند.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۰۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان در شامگاه دوشنبه تجمع بزرگی در محکومیت حادثه تروریستی اهواز با حضور تمام اقشار و بزرگان طوایف در میدان امام حسین (ع)شهرستان هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی در این مراسم باشکوه اظهار کرد:دشمنان جنایتکار با این ترور ها نمی توانند عظم و اراده بزرگ ملت ایران را ضعیف نمایند ومخصوصا مردم غیرتمند خوزستان با تمام عشایر و طوایف خود همچنان پایبند به اسلام و انقلاب بوده و گوش به فرامین رهبر انقلاب وپشتبان ولایت فقیه هستند.

وی افزود:ملت ایران بیدار و سربلند هستند واین گونه حوادث تروریستی و جنایت ها بر روحیه قوی و انقلابی مردم تاثیر نخواهد داشت بلکه با آمادگی کامل از مرز و بوم کشور دفاع می کنند و دشمنان اسلام با اینگونه ترورهای کورکورانه خود و تفرقه افکنی ها هیچگاه موفق نبوده است و مردم ایران با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی بابیان حضور مقتدرانه مردم هندیجان در محکومیت این حادثه گفت:مردم انقلابی و ولایتی هندیجان با اقتدار از دستاوردها و اهداف انقلاب و امام راحل و شهدا دفاع می کنند و در صحنه هاحضوری حماسی دارند ودر مقابل هر تجاوز و تهدیدی مبارزه می نمایند و پیرو راه امام حسین(ع)و نهضت عاشورا هستند‌.

در پایان مراسم بیانیه ایی در محکومیت حادثه تاسفبار تروریستی دراهواز باحضور آحاد مردم هندیجان همراه بامشت های گره کرده و فریادهای الله اکبر انزجار خودرااز آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و عوامل مزدور دست نشانه استکباروتروریست ها اعلام نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها