خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری در پی حادثه تروریستی اهواز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار محمدصالح جمالی در پی حادثه کور تروریستی اهواز پیام تسلیتی را برای هموطنان عزیز و بازماندگان شهدای مراسم ۳۱ شهریور صادر نمودند.
کد خبر: ۹۰۶۱۲۰۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُكَ إِلَّا بِاللَّهِ ۚ وَلَاتَحْزَنْ عَلَیْهِمْ وَلَاتَكُ فِی ضَیْقٍ مِمَّا یَمْكُرُونَ (نحل127)

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اهواز به‌تیر خصم و عناد تروریست‌های مزدور، در سالروز آغاز جنگ تحمیلی میزان سبعیت و قساوت دشمنان این نظام را نسبت به ملت ایران نشان داد.

کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی چنان است که در مسیر تحقق توطئه‌های خود برای مقابله با امنیت کشور، تجلی‌گاه اقتدار ملی در آینه رژه نیروهای مسلح پرتوان ایران را هدف تیرهای دشمنی خود قرار دادند؛ اما باید بدانند که ملت ایران و برادران آن‌ها در نیروهای مسلح و به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، از راه شرافتمندانه و پرافتخار خود باز نخواهند گشت و با اعتماد به وعده الهی که «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم» همچون همیشه بر همه دشمنان پیروز خواهند شد.

این‌جانب ضمن تسلیت به خانواده شهیدان گرانقدر حادثه تروریستی و آرزوی بهبودی هرچه زودتر مجروحان این حادثه، برای ایشان صبر و اجر و برای روح بلند شهدا علو درجات را از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم و از امت شهیدپرور شهرستان آغاجاری جهت شرکت در مراسم استقبال و تشیع دو تن از شهدای این حادثه تروریستی از شهرستان بهبهان در روز دوشنبه، ۲ مهرماه ، دعوت بعمل می آورم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری

سرهنگ۲ پاسدار محمد صالح جمالی

ارسال نظرات
پر بیننده ها