جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس کردستان در یادواره شهدای دهستان نجف آباد گفت: منطقه نجف آبادبیجار قدمگاه شهدای کردستان است.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۹۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور جمعی از مردم و مسئولان یادواره شهدای دهستان نجف آباد گرامیداشت ۵۴۰۰ شهید معظم استان کردستان در مسجد این روستا برگزار شد.


عبدالحسین یوسفی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی ۳۱ شهریور در شهر اهواز قهرمان اظهارداشت: مردم ایران اسلامی با حمایت و تدابیر رهبر معظم انقلاب در کوتاهترین زمان پاسخ کوردلان منافق را خواهند داد.


وی با تبریک سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس، افزود: منطقه نجف آباد بیجار قدمگاه شهدای استان کردستان است.


جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی با بیان اینکه شهرستان بیجار دژ مستحکم امنیتی کشور در استان کردستان بود، اعلام کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در منطقه کردستان با وحدت و انسجام پوزه استکبار را به خاک مالیدن.


یوسفی با تاکید براینکه ۷۰ درصد مردم ایران دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند، گفت: ۳۰ درصدی که دوران هشت سال جنگ تحمیلی را ناظر بوده اند باید به نحو احسن دستاورد‌های آن زمان را بازگو نمایند.

تجارب دفاع مقدس بهترین دستاورد برای عبور از وضعیت کنونی کشور است

وی تصریح کرد: تجارب دوران دفاع مقدس بهترین الگو برای مدیران کنونی ما جهت اداره کشور است.

پیشکسوت جبهه و جنگ در ادامه تقویت اعتماد به نفس و خود باوری را از برکات مهم دفاع مقدس دانست و افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسید که باید خود را باور و با تکیه بر توانمندی‌های خود بویژه جوانان کشور را اداره کند. تاثیر این خودباوری بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فناوری‌های نوین دفاعی نمود فزاینده‌ای داشته است.

وی اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران اسلامی با نه گفتن به استکبار جهانی در مقابل تجهیزات نوین دشمن ایستادگی نمودند.

یوسفی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور اقشار مختلف در هشت سال دفاع مقدس گفت: ارزش‌های و گنجینه خاطرات هشت سال دفاع مقدس باید به خوبی به آیندگان انتقال پیدا کند.

مهمترین خروجی انقلاب اسلامی تمدن نوین اسلامی است

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه هدف نهایی از انقلاب اسلامی، تشکیل تمدن نوین اسلامی است، گفت: نابودی طاغوت، ایجاد نظام اسلامی، ایجاد جامعه اسلامی و ایجاد دولت اسلامی چهار مولفه لازم برای تشکیل تمدن نوین است.

وی با بیان اینکه دولت اسلامی حامی محرومان و مستضعفان جامعه است، اعلام کرد: با لبخند و اعتماد به دستکش‌های مخملی نمی‌توان دولت اسلامی تشکیل داد.

یوسفی خاطر نشان کرد: مسئولین ما نباید به دشمن اجازه دهند بین آن‌ها و مردم فاصله بیندازند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی با تاکید براینکه مردم، ولی نعمتان جامعه هستند، افزود: مسئولان باید قدردان مردم باشند و بی منت خدمت رسانی داشته باشند.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس موجب انسجام و وحدت در کشور شد و با همان فرهنگ دوران دفاع مقدس با تبعیت از رهبری باید از این برهه از زمان هم ایستادگی نمائیم.

یوسفی با بیان اینکه در آستانه ورود به دهه ۵۰ از انقلاب اسلامی موضوع جهاد کبیر شکل می‌گیرد و در این برهه عدم تبعیت از کفار و استکبار باید در راس همه اقدام‌ها باشد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد:علم بدون پرورش اسلامی در این برهه هیچ فایده‌ای ندارد و تا زمانی که حواسمان به داشته‌ها و ظرفیت‌های خودمان نباشد نمی‌توانیم دم از حکومت اسلامی بزنیم.

ساخت یک هزار خانه محروم در استان کردستان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی توسط سپاه در مناطق محروم از ساخت یک هزار خانه محروم توسط سپاه و کمیته امداد در استان کردستان خبر داد که سهم شهرستان بیجار ۵۰ واحد مسکونی است.

وی تاکید کرد: در حکومت اسلامی نباید محرومی وجود داشته باشد و همه باید از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات