حجت الاسلام سیدحسن رفیعی گفت:هفته دفاع مقدس را نه یک هفته بلکه نماد دفاع از حق و حقیقت ،آزادی و انسانیت و دفاع از مظلوم در طول همه سال دانست واین دفاع همچنان باقیست و ما تا آخرایستاده ایم . خانه دشمن پوشالی و عنکبوتی است لذا باید مراقب بود در جنگ نرم دشمن ،ترویج ونشر فرهنگ و ایثار و شهادت را فراموش نکنیم .
کد خبر: ۹۰۶۱۱۸۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت الاسلام سیدحسن رفیعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در جمع پاسداران وبسیجیان گفت:ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم که می توان کشورهای قدرتمند و زورگوی جهان را با تکیه بر سلاح ایمان و وحدت شکست داد.

وی افزود :نباید سلحشوری ها و از خودگذشتگی های شهدا،و ایثارگران و خانواده های آنان را از یادبرد و باید هفته دفاع مقدس را بزرگ و گرامی داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان ایستادگی امروز ملت های مسلمان منطقه را در برابر سلطه گران، حاصل دفاع مقدس مردم ایران ارزیابی کرد و اظهارداشت: اگر قرار بود در مقابل قدرت ها سرتعظیم فرود بیاوریم، انقلاب، دفاع مقدس و دادن این همه شهید ضرورتی نداشت. 

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود آگاه سازی مردم نسبت به مسائل بیشتر شود، تصریح کرد: برخی افراد در تصور این هستند که کالاها و اجناس تمام شدنی بوده به همین دلیل به سوی احتکار اجناس هجوم آورده اند در صورتی که چنین چیزی نبوده و نخواهد بود.

وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی تلاش برابر فشارها و تحریم‌های دشمنان برای خودکفایی، اتکا به ساخت و ساز داخلی و تکیه بر نیرو و کار خودی که باید این موضوع با جدیت از سوی مسئولان پیگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:جمهوری اسلامی یک الگوی کامل برای همه ملت های دنیاست و با مقاومت توانسته به پیروزی برسد و مقاومتها الهام گرفته از معجزه نظام جمهوری اسلامی است که باعث هراس دشمنان شده است .

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات