خبرهای داغ:
جلسه ستاد اربعین حسینی بسیج دانشجویی استان همدان با ریاست دانشگاه آزاد همدان و اعضای شورای فرهنگی این دانشگاه با هدف تسهیل زیارت دانشجویان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۴۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

برگزاری جلسه ستاد اربعین حسینی بسیج دانشجویی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه ستاد اربعین حسینی بسیج دانشجویی استان همدان با ریاست دانشگاه آزاد همدان و اعضای شورای فرهنگی این دانشگاه با هدف تسهیل زیارت دانشجویان برگزار شد.

دکتر جامه بزرگی رئیس دانشگاه آزاد و حضار در جلسه به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی و لزوم باشکوه‌تر برگزار شدن این اجتماع شیعی اذعان داشته و در حد مقدور قول مساعدت دادند.

در این جلسه مقرر شد معاونت فرهنگی و دانشجویی بودجه لازم برای اعزام کاروانی دانشجویان به عتبات عالیات با توجه به سرانه مصوب در قرارگاه ملی شهید علم الهدی را تخصیص دهد و معاونت مالی نیز وام عتبات دانشجویی را بر مبنای دستورالعمل صادره از دانشگاه آزاد کل به کاروان‌های اعزامی بسیج دانشجویی اختصاص دهد.

همچنین مقرر شد تمام غیبت‌های زائرین عتبات از تاریخ یکم تا 10 آبان ماه موجه و میان ترم‌ها لغو شود که لیست اسامی دانشجویان از طریق بسیج دانشجویی به معاونت آموزشی ارسال می‌شود.

جزئیات و نحوه اقدام از طریق کانال ستاد اربعین حسینی در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال ستاد اربعین حسینی بسیج دانشجویی استان همدان با آدرس @arbaeein1439  در پیام‌رسان‌های بله و اینستاگرام برای پوشش اخبار فعال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات