فرمانده ناحیه سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان:
در سومین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم خاطره گویی رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار، با حضور مسئولین شهرستان دشتستان در مدرسه نمونه رضوان شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۳۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، در دومین روز از بازگشایی مدارس و سومین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم با شکوهی با حضور تعداد زیادی از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، در مدرسه نمونه رضوان شهر برازجان برگزار شد.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به رشادت‌ها و ایثار رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس شگفتی‌ها آفریدند.
وی خاطر نشان کرد: بیشتر فرماندهان جنگ، جوانان و نوجوانان بودند که با تکیه بر ایمان و اعتقاد درون خود که از قدرت لایزال الهی سرچشمه گرفته بود و همواره خود و اعمال شان را در محضر خدا می‌دیدند به موفقیت‌های بزرگی دست می‌یافتند.
سرهنگ نعمت الله غلامپور افزود: عملیات والفجر هشت یکی از بزرگترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود که با پیروزی و تصرفات بسیاری همراه بود.
مدیر کانون بسیج فرهنگیان برازجان، برادر ستار یحیایی نیز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فراموش ناشدنی شهدای والامقام به ویژه ۴۲ شهید فرهنگی و ۱۶۰ شهید دانش آموز دشتستان و تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس که تقارن یافته با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از اعضای حلقه صالحین بسیج فرهنگیان شهید نعمت الله قاسمپور دبیرستان رضوان بخاطر برگزاری این مراسم تشکر کرد.
وی موفقیت‌های حاصل شده بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در سطح شهرستان طی سال‌های اخیر را مرهون همدلی و همراهی و همکاری مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و راهنمایی فرماندهی سپاه دشتستان در تمام زمینه‌ها دانست.
در پایان با حضور تعداد زیادی از فرماندهان و رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار، لوح یادبودی به مدیر آموزشگاه رضوان تقدیم گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها