فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه نباید هرگز فراموش کنیم که اقتدار و سرافرازی کشور مدیون خون پاک شهدا و ازخودگذشتگی‌های ایثارگران است، گفت: باید قدردان جانفشانی شهدا، جانبازان وایثارگران باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۱۱۳۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس با تعدادی از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در دیدار این دیدارها با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون حماسه آفرینی شهیدان، جانبازان و ایثارگرانی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید قدردان خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم، افزود: مسئولان باید دید و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست؛ خون شهدا درخت انقلاب را تنومند کرد و به ثمر رساند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی ایثار و از خودگذشتگی شهدا را از مهمترین عوامل حفظ انقلاب دانست و گفت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را به نخواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه نباید هرگز فراموش کنیم که اقتدار و سرافرازی کشور مدیون خون پاک شهدا و ازخودگذشتگی‌های ایثارگران است، افزود: تکریم از ارزش‌های دفاع مقدس و یادگاران آن که همان جانبازان و ایثارگران بر همگان واجب است.

فرمانده سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه قدردان جانفشانی شهدا، جانبازان وایثارگران باشیم، خاطرنشان کرد: جانفشانی ها و سلحشوری های رزمندگان دفاع مقدس، به عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت های انقلاب اسلامی ثبت شده است.

گفتنی است فرماندهان نظامی و انتظامی استان با خانواده شهید میرجعفری(شهید پاسدار)، شهید محمد داودآبادی(شهید ناجا) و علی هرمزی بازنشسته ارتش، و آزاده جانباز مطیعی‌پور(سپاه پاسداران) دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات