خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر:

ترقه بازی دشمنان انقلاب از روی ناچاری و بیچارگی است

فرمانده سپاه شبستر در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان شبستر، با محکومیت حادثه تروریستی اهواز گفت: دشمنان و منافقین از روی بیچارگی ترقه بازی هایی انجام می دهند که باید گفت هیچ غلطی نمی توانند بکنند و نظام جمهوری اسلامی با اقتدار به مسیرش ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۹۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی با بیان اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس سند افتخار و هویت نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ عاشورایی به صحنه آمده و نگذاشتند یک وجب از خاک وطن به دست دشمنان بیفتد و نظام جمهوری اسلامی مرهون و مدیون ایثارگری ها شهدا و رزمندگان است.

وی اضافه کرد: دشمنان از طول ۴۰ ساله انقلاب اسلامی توطئه های مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی نقشه چینی کرده اند ولی همچنان نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و حتی دنیا می درخشد.

رضایی با اشاره به تمدن بزرگ اسلامی عنوان کرد: آینده نظام به تمدن بزرگ اسلامی منتهی خواهد شد و با عنایت خداوند متعال  شاهد درخشش نظام جمهوری اسلامی در سطح دنیا هستیم.

فرمانده سپاه شبستر خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح با قدرت کامل نظامی و با باور های دینی و اعتقادی آمادگی کامل داشته و اجازه سواستفاده و توطئه به دشمنان قسم خورده نظام را نخواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها