خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

روشنگری مرحوم حجت الاسلام غفاری در خواباندن فتنه ها قابل انکار نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روشنگری مرحوم حجت الاسلام غفاری در خواباندن فتنه ها قابل انکار نیست.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۹۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی با حضور در مجلس ترحیم امام جامعه فقید سلماس مرحوم حجت الاسلام غفاری در این شهرستان اظهار کرد: حجت الاسلام شیخ محمد غفاری فردی بود که در زمان حساس فتنه روشنگری کردند و اجازه ندادند فتنه گران از احساسات پاک مردم سوء استفاده کنند.

وی افزود: از مبارزان نهضت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه رژیم ستم شاهی بود که بارها توسط ساواک بازداشت و تبعید شد، ولی این شکنجه ها ذره ای در ایمانش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی خللی وارد نیاورد.

این مسئول خاطرنشان کرد: غفاری خود را وقف مردم و انقلاب اسلامی کرده بود و با هدایت های روشنگرانه خود اتحاد و همدلی را در سلماس به ارمغان آورد؛ این روحانی خدوم در مقابل مردم متواضع و رئوف و در مقابل خائنین محکم و استوار بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دشمنان ما الان در پی اختلاف افکنی میان مسلمانان هستند و با استفاده از جهل برخی افراد در حال ترویج امام ستیزی و عدالت ستیزی هستند.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام شیخ محمد غفاری فردی بود که در زمان حساس فتنه روشنگری کردند و اجازه ندادند فتنه گران از احساسات پاک مردم سوء استفاده کنند؛ همچنین از مبارزان نهضت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه رژیم ستم شاهی بود که بارها توسط ساواک بازداشت و تبعید شد، ولی این شکنجه ها ذره ای در ایمانش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی خللی وارد نیاورد.

این مسئول اظهار کرد: ایشان خود را وقف مردم و انقلاب اسلامی کرده بود و با هدایت های روشنگرانه خود اتحاد و همدلی را در سلماس به ارمغان آورد؛ این روحانی خدوم در مقابل مردم متواضع و رئوف و در مقابل خائنین محکم و استوار بود .

انتهای پیام

ارسال نظرات