بمناسبت هفته دفاع مقدس

تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بیدخون

جلیل از خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در بیدخون توسط سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه در همایش گرامیداشت خانواده شهدا و رزمندگان شهر عسلویه که ۶۲ نفر رزمنده و ۱۰ خانواده شهدا تجلیل شدند و به ۶ نفر از این عزیزان کمک هزینه زیارت عتبات عالیات به قید قرعه تعلق گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۸۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بیدخونبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، همایش گرامیداشت تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، در مسجد حضرت ابوالفضل بیدخون از ۱۰ خانواده شهدا و ۶۲رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قدر دانی شد.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه حجت الاسلام موسی پولادی با بیان اینکه مبارزه با دشمنان محدود به دوره و زمان خاصی نیست و به فرموده امام راحل، تا زمانی که ظلم و جور وجود دارد مبارزه هم وجود دارد گفت : اگر مواظبت نشود، عملیات جنگ تحمیلی دیگری در منطقه و سراسر کره زمین می تواند ایجاد شود.

پولادی افزود : در دوره کنونی هم ، شیطان صفتان غربی با همراهی برخی از عناصر خود فروخته به دنبال اهداف و مقاصد خود در کشور هستند ولی باید بدانند به برکت خون شهدا و هوشیاری ملت، آرزوهای خود را به گور خواهند برد.

پولادی با اشاره به ویژگیهای اخلاقی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: صداقت، شهادت طلبی، دین مداری و اخلاق مداری از ویژگیهای بارز این شهیدان و رزمندگان است.

ارسال نظرات