سربازان نمونه سپاه شهرستان عسلویه تجلیل شدند

در مراسمی به همت روابط عمومی سپاه عسلویه از سربازان نمونه سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه و سپاه خلیج فارس فرودگاه شهرستان عسلویه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۸۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

سربازان نمونه سپاه شهرستان عسلویه تجلیل شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سردار عباسعلی فرزندی صبح امروز در آئین تجلیل از سربازان عسلویه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک روز سرباز، سه عامل ولایت پذیری، وحدت و پشتیبانی مردم را از رموز پیروزی در دفاع مقدس دانست.

وی در ادامه اظهار کرد: بی‌شک بخش اعظمی از دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های دفاع هشت ساله ما در برابر عراق به همت و غیرت سربازان وطن انجامید که مخلصانه قدم در وادی دفاع و حراست از این مرز و بوم نهادند و در کنار دیگر رزمندگان با استقامت صحنه‌های زیبایی از رشادت و ایثار را خلق کردند و حماسه‌های جاودانی را رقم زدند.

فرزندی تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور روزهای نورانی، خاطرات فراموش نشدنی است که اقشار مختلف امت اسلامی ما در رکاب حضرت امام خمینی (ره) حماسه‌هایی را آفریدند و برای همیشه در تاریخ کشور ایران به عنوان سند افتخار به ثبت رسیده و جاودان شد.

وی گفت: دو و نیم میلیون سرباز در هشت سال دفاع مقدس داوطلبانه خدمت مقدس سربازی خود را جان برکف گذراندند و دلاورانه عملیات‌های بزرگ و موفقی چون ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس و بسیاری از عملیاتهای پیروزمندانه را رقم زدند.

سردار فرزندی افزود: حضور شش هزار شهید سرباز در دفاع مقدس را نقش عمده سربازان در دوره دفاع مقدس عنوان کرد.

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز، با هدف تجلیل از مقام سربازان و ارج نهادن به آنها و نقش سرباز از حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی مراسمی با حضور نیروی های ناحیه بسیج سپاه خاتم الانبیا و سپاه فرودگاه شهرستان عسلویه در سالن جلسات سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه برگزار شد.

ارسال نظرات