نمایش مذهبی یک بیابان بی کسی به مناسبت ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از دوشنبه شب در کرج روی صحنه می رود.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۷۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مجید نور محمدی کارگردان و مسئول گروه نمایش یک بیابان بی کسی به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایش مذهبی از امشب به مدت پنج شب در سالن شهدای شهرداری کرج روی صحنه خواهد بود. 

نمایش یک بیابان بی کسی در کرج روی صحنه می رود
وی بیان کرد: زمان نمایش این اثر هنری با مضمون شهادت حضرت سید الشهداء (ع ) ، ساعت 20 تعیین شده است. 


نورمحمدی گفت: نمایش یک بیابان بی کسی در 10 بخش به موضوع ورود کاروان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع ) به کربلا، شب عاشورا، شهادت حضرت قاسم (ع)، شهادت حضرت علی اکبر (ع)، شهادت عبدالله ابن حسن (ع)، شهادت حضرت علی اصغر(ع)، شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، کاروان اسرا و شهادت حضرت رقیه (ع) می پردازد.


وی افزود: در این نمایش مذهبی حدود 80 نفرهنرمند و عوامل دست اندرکار ایفای نقش می کنند. 


کارگردان نمایش مذهبی یک بیابان بی کسی با اشاره به اینکه این نمایش حدود 18سال است که در کرج روی صحنه می رود،خاطرنشان کرد: این نمایش با استقبال گسترده مردم و علاقه مندان مواجه شده است.


وی یاد آور شد: امسال درمتن و شعرهای این نمایش نسبت به سال های گذشته تغییراتی ایجاد شده است.


نمایش «یک بیابان بی کسی » با همکاری سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری کرج روی صحنه قرار گیرد و تماشای آن برای عموم رایگان است.


اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) با هدف انتقال پیام نهضت خونین کربلا توسط دستگاه های فرهنگی و اجتماعی کرج همه سال دنبال می شود.

ارسال نظرات