حجت الاسلام پوربابایی درجمع سربازان ناحیه مرکزی یزد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در جمع سربازان ناحیه مرکزی یزد در مراسم روز سرباز گفت:نیروهای مردمی نقش اصلی را در جنگ های احتمالی کشور ما درآینده ایفا می کنند ودر این میان، دوره های آموزش نظامی عمومی وهمچنین دوه مقدس خدمت سربازی به عنوان ستون فقرات اصلی این جنگ ها مطرح هستند.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۶۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام پوربابایی در مراسم روز سربازکه با حضور سربازان ناحیه مرکزی یزد برگزار شد موضوع (نقش سرباز طراز انقلاب اسلامی در دفاع وتولید امنیت کشور) را مطرح نمود واظهار داشت:هر کشوریبرایحفظ تمامیت ارضی ودفاع از هویت واستقلال خود نیاز به نیروهای مقتدر ودفاعی دارد که ما این مهم را در اتفاقات ورویدادهای نظامی وسیاسی کشور در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی به وضوح تمام درک کرده ایم؛چرا که استقلال ما در گرو تقویت بنیه نظامی ودفاعی است وبرای اینکه دشمن فکر تجاوز وتعدی را به کشورمان نداشته باشد باید نیروی انسانی با صلابت وقوی با تجهیزاتی به روز وآماده به کار در هز زمانی داشته باشیم.
وی در ادامه با بیان آثار وثمرات دوران خدمت سربازای بر نسل جوان کشور افزود:افزایش حس تعلق سرزمینی،مقابله با سختی ها، افزایش قدرت تحمل مشکلات زندگی، تجربه زندگی دور از خانه وخانواده، تمرین زندگی با کمترین امکانات ممکن، ممارست قانون گرایی وعمل به ان، مسئولیت پذیری و.... از عمده ترین ثمرات گذراندن دوره خدمت سربازای می باشد که باید نهایت استفاده را نمود وقدر دانست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در ادامه تصریح نمود:عمده زحمات ما بر دوش سرابزان به عنوان پایین ترین رده اجرایی نیروهای مسلح است؛ عزیزانی که سینه هایش به عنوان مقدم ترین سینه ها در مقابل دشمنان ، سپر می شود ودر واقع پرچم داران عزت، شکوه واقتدار این مرز و بوم هستند.
ارسال نظرات