فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق خبرداد:

احداث 700 کیلومتر راه دسترسی به همت جهادگران سپاه در مناطق مرزی

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: تاکنون به همت جهادگران سپاه در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان ۷۰۰ کیلومتر راه دسترسی ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۵۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد مارانی، فرمانده سپاه قدس جنوب شرق کشور، گفت: نیروی زمینی سپاه برای کمک به رفت و آمد ساکنان روستای مشکادیم، شش کیلومتر راه دسترسی ساخته اند.
وی ساخت جاده را محور توسعه بیان کرد و افزود: تاکنون به همت جهادگران سپاه در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان ۷۰۰ کیلومتر راه دسترسی ساخته است.

سردار مارانی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این هفته طرح‌های مختلفی از جمله واحد‌های مسکونی، کارگاه‌های اشتغالزایی، گلخانه، جاده‌های دسترسی و طرح‌های دامداری در این استان به بهره برداری خواهد رسید و پس از افتتاح این جاده، کلنگ ساخت مدرسه‌ای سه کلاسه هم به همت نیروی زمینی سپاه در این روستا به زمین زده  شد.

همچنین با حضور سردار مارانی، فرمانده سپاه قدس جنوب شرق کشور و محبی، استاندار مدرسه‌ای دو کلاسه در منطقه پیرکور شهرستان سرباز در نقطه صفر مرزی و نیز مدرسه شش کلاسه روستای مورت شهرستان سراوان به بهره برداری رسید.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در مراسم افتتاح مدرسه روستای مورت گفت: با توجه به استعداد زیاد دانش آموزان این منطقه، فراهم کردن امکانات تحصیلی برای شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان، واجب و ضروری است.

درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان هم در این مراسم از اقدامات قرارگاه نیروی زمینی سپاه  در این شهرستان تشکر کرد.
 
ارسال نظرات