خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا در جلسه قرارگاه امام هادی(ع) این ناحیه، روحیه شهادت طلبی ملت انقلابی ایران را عاملی مهم در خنثی سازی توطئه های دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۳۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با اشاره به اینکه هر کشور یک سری از افتخارات و ارزش ها در کارنامه تاریخی خود دارد اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از بارزترین افتخارات و ارزش های تاریخی ملت ایران محسوب می شود که باید این ارزش ها همواره از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

وی انتقال ارزش های دفاع مقدس را در جامعه موجب ایجاد روحیه شهادت طلبی و استقامت در قشر جوان و نوجوان دانست و گفت: تا زمانیکه زنان و مردان میهن اسلامی شهادت را افتخار بدانند با تمام قوا و شهامت مقابل توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

شریفی اضافه کرد: جنگ تحمیلی موجب شد تا کشور ایران به عنوان یک الگو در سطح جهان شناخته شود و رشادت ها و دلیرمردی رزمندگان اسلام تابوی استکبار جهانی را در هم بپیچند و نشان داد که ملت ایران تحت هدایت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب در مقابل ابر قدرتها ایستادگی خواهد کرد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم در راستای بازخوانی حماسه‌های جنگ تحمیلی دانست و گفت: این هفته فرصتی مناسب است تا ابعاد چگونگی تبدیل این جنگ به دفاع مقدس بررسی‌شده و ارزش‌هایی که در پرتو دفاع مقدس نصیب ملت ایران و جبهه حق‌طلبان عالم شده است، تبیین شود.

ارسال نظرات