خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: سی و یکم شهریور 59 در تاریخ ایران اسلامی اقیانوس عظیم و ژرفی است که‌موج‌های بیکران آن تلالو روشنی دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی‌ است.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۲۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:
بسمه تعالی
هشت سال دفاع مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به‌منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.
سی و یکم شهریور 59 در تاریخ ایران اسلامی اقیانوس عظیم و ژرفی است که‌موج‌های بیکران آن تلالو روشنی دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی‌ است، حماسه‌ای که به استحکام و رشد انقلاب اسلامی انجامید و آثار روشن آن تا سال‌ها روشنگر مسیر ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود، همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند «گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست-ان شاءالله - جلوه‌ی نام و یاد شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را کم‌فروغ سازد.»
تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس گواه این مطلب است که با پیروی از کلام نورانی «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌تر از راه حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.
بدون تردید دوران دفاع مقدس که از برجسته‌ترین افتخارات است در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‌آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.
امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید و تحریم، پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به‌سلامت عبور دهد. از سوی دیگر با تحریم‌های ظالمانه و زورگویی قلدرمآبانه در تلاش‌اند تا جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های انقلابی خود دست کشیده یا عقب‌نشینی کند، اما زهی خیــال بــاطل چراکه در سایه‌سار لطف بی‌بدیل خداوند قادر متعال به ملت و نظام الهی ایران، بازهم دشمنان ره به اهداف منحوس خود نخواهند برد.
دشمن بداند که روحیه عاشورایی ملت ایران اجازه تحمیل اراده و خواسته باطل و مردود را نخواهد داد و سپاه استان البرز نیز به دشمنان این مرزوبوم یادآور می‌شود که در صورت هرگونه تحرکی علیه ملت شریف ایران با استعانت از آیه «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ۖ» با اقتدار عمل خواهد کرد.
پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان، رشادت ها و دلاورمردی های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس را ارج نهاده و با ادای احترام به مدافعان سرافراز انقلاب اسلامی مراتب تهنیت و تبریک خود را به مناسبت این ایام غرورآفرین به همه عموم مردم استان قزوین ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت می‌ کند.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها