خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

بسترهای لازم برای رشد و تعالی نسل جوان فراهم شود

فرمانده سپاه نقده گفت: بسترهای لازم برای رشد و تعالی نسل جوان فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۲۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی صبح امروز و با حضور فرمانده سپاه شهرستان نقده سرهنگ علی برنا، محمدی نماینده آموزش و پرورش استان، بخشدار، مدیر آموزش و پرورش  و جمعی از مسئولان بخش محمدیار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، زنگ ایثار در مدرسه راهنمایی دخترانه ۲۲ بهمن این بخش به صدا در آمد.

فرمانده سپاه نقده علی برنا در این مراسم اظهار کرد: از جان‌گذشتگی و ایثار بسیاری از جوانان ایران اسلامی در قالب رزمندگان، جانبازان، آزادگان و شهدا سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد بنابراین فراهم کردن زمینه و بستر برای رشد و تعالی نسل جوان ضروری است.

برنا افزود: در ابتدای شکل‌گیری انقلاب که اعتقاد بسیاری از دشمنان بر اضمحلال ارتش بود و سپاه نیز شکل نگرفته و بسیج نیز در حد برنامه‌های داوطلبانه ساماندهی نشده‌ فعالیت داشت، دشمن تصمیم گرفت برای جبران شکست‌های تاریخی خود به ایران اسلامی حمله کند.

وی تصریح کرد: عنایت خداوند، امام عصر(عج)، رشادت بسیجیان و دفاع جانانه مردم و هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل سبب پیروزی ایران اسلامی علیه جبهه هماهنگ استکبار شد و به فرموده امام راحل این جنگ نیز به دانشگاه و مدرسه‌ای بزرگ تبدیل شد تا در این دانشگاه بزرگ، ایثار، شهامت، غیرت و دیانت به مردم آموزش داده شود.

فرمانده سپاه نقده ادامه داد: امسال ما کلاس‌های درس را با مباحثی از دفاع مقدس آغاز می‌کنیم و بازگشایی مدارس را با این درس‌ها به فال نیک می‌گیرم.

انتهای

ارسال نظرات
آخرین اخبار