خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش خبر داد:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش از توزیع ۴۰۰ بسته لوازم التحریر در مناطق محروم و روستایی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۹۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، علیرضا دهقانی‌فر با اشاره به ویژه برنامه‌های بسیج سازندگی گراش به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: توزیع لوازم‌التحریر در مناطق محروم و روستایی این شهرستان یکی از این اقدامات است که به همین مناسبت 400 بسته در بین مناطق محروم گراش توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این لوازم التحریر همگی ایرانی و تولید داخل کشور است، گفت: فرهنگ‌سازی برای استفاده از کالای ایرانی باید از سنین پایین شروع شود و به همین دلیل لوازم التحریری که توزیع می‌شود در برگیرنده تصاویر شهدا و بخش‌هایی از سخنان رهبری است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان گراش همچنین از برگزاری اردوهای یک روزه و 2 روزه به همین مناسبت خبر داد و افزود: در این اردوها برنامه‌های فرهنگی، عمرانی، تربیتی و عقیدتی اجرا می‌شود همچنین تیم‌های بهداشتی و درمانی نیز به مناطق محروم و روستایی اعزام می‌شوند و به مردم ارائه خدمات می‌دهند.

دهقانی‌فر از فعالیت گروه جهادی یاران مهدی از پایگاه ولی عصر این شهرستان برای توزیع لوازم التحریر و لباس فرم مدرسه در 5 روستای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

غلامعباس پورشمسی، مسئول گروه  جهادی یاران مهدی نیز در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: به تعداد دانش‌آموزان 5 روستای بخش مرکزی گراش لوازم التحریر و لباس فرم توزیع می‌شود که لباس فرم در روز نهم مهرماه آماده می‌شود.

وی همچنین به اجرای برنامه‌های عمرانی و تعمیر منزل محرومین مناطق محروم شهرستان گراش به مناسبت اول مهرماه و هفته دفاع مقدس خبر داد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها