مسئول امور زنان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد
مسئول امور زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان هم‌سفران افلاکی سرزمین گیل در گیلان در حوزه زنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۸۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت؛ سمیه اقدامی اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان "هم‌سفران افلاکی سرزمین گیل " در گیلان در حوزه زنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این ویژه‌برنامه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و زنان رزمنده هشت سال دفاع مقدس است تصریح کرد: در این برنامه  از ۳۶ مادر و همسر شهید تجلیل می‌شوند و سخنران این مراسم نیز همسر شهید خلبان سید علی اقبالی دوگاهه می‌باشد.

مسئول امور زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه این برنامه روز سه‌شنبه سوم مهرماه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود افزود: این مراسم در مجتمع خاتم‌الانبیاء (ص) رشت  برگزار که همسران مسئولین ادارات و نهادهای استان نیز در این مراسم حضور دارند.

اقدامی گفت: این ویژه‌برنامه با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان جامعه زنان سپاه قدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران  برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم زنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: زنان دوشادوش مردان درراه حفظ و آبادانی این مرزوبوم تلاش کردند و باید در نکوداشت زنان قهرمان این سرزمین توجه داشته باشیم.

مسئول امور زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از اکران مستند پرنده افلاک اثر سهیلا محمدی در این ویژه‌برنامه خبر داد و افزود: حمایت‌های بی‌دریغ زنان و مادران رزمندگان گواه بزرگی و منزلت آن‌ها بوده و امروز با تجلیل از ایثارگری آن‌ها، قدردان این فداکاری هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات