خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: سومین یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه فردا سوم مهرماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۷۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را نیز گرامیداشت و اظهار کرد: در سال جاری رخداد بزرگ فرهنگی کنگره ملی 2 هزار شهید استان برگزار می شود که در راستای این امر شهرستان بشرویه نیز برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه افزود: یکی از اقدامات فرهنگی بشرویه در راستای کنگره ملی 2 هزار شهید استان برگزاری یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان می باشد.

سرگرد خبازی بیان داشت: سومین یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه ، سه شنبه سوم مهر ماه در محل هیئت سادات الحسینی شهرستان بشرویه با حضور باشکوه خانواده های معظم شهدا ،جانبازان، آزادگان ، رزمندگان و مردم عزیز و بابصیرت شهرستان بشرویه برگزار می شود.

فرمانده سپاه بشرویه همچنین از برپایی نمایشگاه بزرگ مقاومت در راستای برگزاری سومین یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه خبرداد و افزود: این نمایشگاه نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل مصلای شهدای گمنام شهرستان برپا شده که از روز سوم مهرماه همزمان با برگزاری یادواره شهدای شهرستان برای بازدید عموم بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: به دلیل همزمانی هفته دفاع مقدس با ایام محرم در این نمایشگاه صحنه های از عاشورا و جنگ هشت سال دفاع مقدس در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته می شود.

سرگرد خبازی از ساخت نرم افزار اندرویدی شهدای بشرویه خبر داد و گفت: ساخت نرم افزار اندرویدی شهدای شهرستان بشرویه به صورت جامع، تدوین کتاب شهدا، کتب جیبی شهدای بشرویه و ساخت فیلم راه حسین (ع) از دیگر برنامه های فرهنگی می باشد که در دست اقدام است.

وی با دعوت از تمام مردم و مسئولان خواست تا در یادواره بزرگ سرداران و 154 شهید شهرستان بشرویه حضوری باشکوه داشته باشند.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه افزود: به پاسداشت و قدردانی از ایثارگری های شهدای گرانقدر و خانواده های معظم آنان امیدواریم مردم ولایی و با بصیرت این شهرستان در این یادواره بزرگ که سه شنبه " سوم مهرماه " در محل هیئت سادات الحسینی همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها