خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: این روزها دشمن بدون هیچ تعطیلی تمام نیرویش را متمرکز کرده است تا دختران ایرانی را با فرهنگ غربی آشنا کند و نیروی برخاسته از حجاب و عفاف را از جامعه های اسلامی بگیرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۴۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره 5شهید امین الله ملایی، عباس قریشی، حسین برشکی، عباس اسفندیاری و سید حسن صاعدی در روستای دره باز بخش نیم بلوک برگزار شد.

 

امام جمعه خضری دشت بیاض در این مراسم که مسئولین، مردم و خانواده های شهدا حضور داشتند با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند " زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، اظهار داشت: در آموزه های دینی ما بر اهمیت شهادت تأکید شده و برگزاری مستمر این یادواره ها باعث می شود از یاد شهدا غفلت نکنیم چراکه شهدا عبودیت، فرصت شناسی و رضای خداوند را سر لوحه زندگی خود قرار داده بودند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه زن ایرانی باید با الگو گرفتن از سیره رفتاری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و شهدا با حفظ حریم حجاب و عفاف، گوهر گرانبها و زیبای خود را در صندوق الهی حجاب قرار دهد افزود: حفظ حجاب بانوان را از دستبرد دزدان و غارت گران و آلوده گان به لجن معصیت و گناه در امان نگاه می دارد و آنها می توانند در کلیه فعالیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و … حضور موثر داشته باشند.

 

وی گفت: این روزها دشمن بدون هیچ تعطیلی تمام نیرویش را متمرکز کرده است تا دختران ایرانی را با فرهنگ غربی آشنا کند و نیروی برخاسته از حجاب و عفاف را از جامعه های اسلامی بگیرد و امروز همه ما شاهد هجوم همه جانبه به این ارزش الهی هستیم به گونه ای که امروزه جوامع بشری به ویژه جوانان، نوجوانان و خانواده در معرض آسیب جدی قرار دارند.

 

امام جمعه خضری دشت بیاض افزود: دشمنان قسم خورده نظام که جنگ نرم همه جانبه خود را علیه انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز کرده اند بدانند ملت غیرتمند و مسلمان ایران اسلامی با تأسی از سیره زهرای مرضیه (سلام الله علیها ) راه سعادت و عزت را با سرعت هر چه بیشتر خواهند پیمود و اجازه نخواهند داد دشمنان این نظام و انقلاب به همراهی برخی افراد فریب خورده در جای جای این مرز و بوم با ترویج فرهنگ غربی روی خون پاک شهدا گام بگذارند و فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اسلام کنند .

 

گفتنی است، مداحی، خواندن وصیت نامه شهید ملایی، دیدار با خانواده شهید امین الله ملایی وغبارروبی مزار این شهید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها