اول مهر ماه امسال آرامستان قروه پذیرای پیکر یکی از مهربان‌ترین و با صداقت‌ترین روزنامه نگاران ایران و کردستان بود. پیکر ابراهیم دلاوری، دلاور مرد عرصه رسانه‌ای کردستان در خاک آرام گرفت تا مرهمی باشد بر دردهایش.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۴۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
بهخ گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، «ابراهیم دلاوری»؛ روزنامه نگار پیشکسوت عرصه مطبوعات کردستان پس از سال‌ها تحمل رنج بیماری در شهرستان قروه درگذشت.

مراسم خاک سپاری این پیشکسوت رسانه‌ای کردستان با حضور جمعی از دوستداران او، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و تعدادی از معاونان این ادراه کل و همچنین جمعی از خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات استان کردستان در قروه برگزار شد و یک صدای رسای رسانه‌ای دیگر بعد از تحمل درد و رنج بیماری در خاک آرام گرفت.

ابراهیم دلاوری اهل شهرستان قروه بود و از اوایل دهه ۶۰ در روزنامه کیهان مشغول به کار شد و در سرویس‌های مختلفی به ویژه ورزشی فعالیت داشت. «دلاوری» نزدیک به ۳۰ سال کار مطبوعاتی در دفتر سرپرستی روزنامه کیهان در کردستان را در کارنامه رسانه‌ای خود دارد و در سال‌های اخیر به دلیل بیماری کلیوی قادر به ادامه کار رسانه‌ای خود نبود و حال پس از مدت‌ها تحمل درد و رنج بیماری جامعه رسانه‌ای استان را در ماتم هجرت رفتن خود فرو برد.

روحش شاد و یادش گرامی

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات