هادی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: در انقلاب اسلامی ایران ما با ریزش‌ها و رویش‌هایی مواجه بوده ایم که رویش‌های آن بیشتر بوده است.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۴۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رضا نجف زاده در جلسه هم اندیشی مربیان و هادیان سیاسی برگزار شد؛ اظهار کرد: در انقلاب اسلامی ایران ما با ریزش‌ها و رویش‌هایی مواجه بوده ایم.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت دراین خصوص افزود: رویش‌های انقلاب اسلامی بیشتر از ریزش‌های آن بوده است و کسانی که مانده‌اند برای تناور کردن درخت انقلاب مانده اند؛ لذا اراده انسان در تحولات اجتماعی نقش دارد و قصه پیامبران الهی و تکرار حوادث آن در قرآن کریم برای استفاده در حوادث امروزی می‌باشد.

هادی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به مبانی ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی گفت: مرجعیت حق، عدم توجه به عوامل و عناصر پشت پرده، عدم توجه به متغیر‌های اعتقادی، شخص محوری به جای حق محوری، اعتماد به کسانی که سابقه دشمنی با اسلام و پیامبر(ص) را دارند، تحلیل نظر رهبری به نفع خودشان، تساهل و تسامح به جای مباحث دینی درحوزه فرهنگی و آزادی دولت در بحث تبعیت بی، چون و چرا از بانک جهانی و تجارت جهانی از جمله این عناوین هستند.

نجف زاده در پایان اظهار امیدواری نمود که همه ما در مسیر تبعیت از ولایت با بصیرت و توکل به خداوند باید ثابت قدم باشیم و همیشه گوش به فرمان نائب امام عصرمان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها