مراسم گرامیداشت روز سرباز در دومین روز از هفته دفاع مقدس در نمازخانه سپاه ناحیه آستارا با حضور کلیه سربازان این ناحیه با شور و حال به خصوصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۳۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، مراسم گرامیداشت روز سرباز در دومین روز از هفته دفاع مقدس در نمازخانه سپاه ناحیه آستارا با حضور کلیه سربازان این ناحیه با شور و حال به خصوصی برگزار شد.

در برگزاری این مراسم که از پتانسیل خود سربازان ناحیه استفاده شده بود ابتدا یکی از سربازان آیاتی چند از کلام الله مجید را قرائت نمود و سپس سرباز وظیفه حسین عطارد بمناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) مداحی کرد.

یکی از برنامه های اصلی برنامه خاطره گویی یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که پیشکسوت پاسدار تقی پوربایرام مدعو این قسمت از برنامه بود و به خوبی توانست با بازگویی خاطرات خوش یک روز به یاد ماندنی را برای سربازان حاضر در برنامه رقم بزند.

در قسمتی دیگر از برنامه تجلیل از سربازان برگزیده را داشتیم که هدایای این عزیزان نیز از دستان مبارک مسئولین ناحیه تقدیم گردید.

پایان بخش مراسم زیارت و غبارروبی مزار شهدای شهرستان آستارا بود که با حضور پرشور سربازان این برنامه نیز انجام گرفت.

مراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان سپاه ناحیه آستارا برگزار شد+تصاویرمراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان سپاه ناحیه آستارا برگزار شد+تصاویرمراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان سپاه ناحیه آستارا برگزار شد+تصاویرمراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان سپاه ناحیه آستارا برگزار شد+تصاویرمراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان سپاه ناحیه آستارا برگزار شد+تصاویر

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات