مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان خاش:

امکانات ما در جنگ بسیار ضعیف بود ولی پیروز شدیم

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان خاش گفت: امکانات ما در جنگ بسیار ضعیف بود ولی ما در جنگ پیروز شدیم چون رزمندگان ما با ایمان و به ولایت فقیه اعتقاد داشتند.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۳۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

 به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، حجت الاسلام علی سپاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش در سومین روز از هفته دفاع مقدس در نشست نهضت روشنگری  که ویژه خواهران  در حوزه علمیه الزهرا خواهران شهرستان خاش برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: رزمندگان انقلاب اسلامی نمونه های بارزی از ایستادگی و صبر هستند که با دست خالی اما اراده ای قوی با سلاح ایمان به خدا در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب ایستادگی کردند.
 
وی با اشاره به این مطلب که تمام رخدادهای دفاع مقدس  برای جوانان و آینده سازان انقلاب اسلامی الگو و افتخار است، افزود: دفاع مقدس جنگ نابرابری بود که عراق علیه ملت ایران تحمیل کرد و ملت ما بدون امکانات در جنگ  پیروز شدند و اکنون نیز  با رهبریهای حکیمانه و پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب در تمامی مجامع بین المللی پیروز هستیم.
 
حجت الاسلام سپاهی ادامه داد: ملت شریف ایران پیروزی در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس را مدیون رزمندگان با ایمانی هستند که با داشتند اعتقاد به ولایت فقیه  در برابر دشمن تا دندان مسلح به مبارزه ایستادند و ذره ای از خاک وطن را به متجاوزان واگذار نکردند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش رمز پیروزی ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون را حرکت در خط ولایت فقیه عنوان و بیان کرد: دشمن تمام تلاشش را کرد تا مردم را از ولایت جدا کند که به لطف خدا این رخ نداد و امروز مردم با حرکت در مسیر ولایت بیش از هر زمان دیگری دشمنان را مایوس و نا امید کرده اند.

حجت الاسلام سپاهی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس  میدان، سنگر نظامی بود اما  اکنون جنگ نرم است به همین دلیل امروز کار شما خواهران بسیار حساس است و باید بیش از هر زمان دیگری با بیداری و هوشیاری  به دیگران آگاهی برسانید و نگذارید دشمن سوء استفاده کند.
 
وی ادامه داد: دشمن با سرمایه گذاری های کلان در جنگ نرم و راه اندازی شبکه های ماهواره ای قصد نفوذ فرهنگی در خانواده ها و تضعیف بنیان خانواده را دارد و با هدف قرار دادن  حجاب و عفت به دنبال عملیاتی کردن نقشه های شوم خود است لذا خواهران باید در این برهه از زمان بیش از هر زمان دیگری ارزش های دینی و انقلابی را  حفظ و پررنگتر کنند.
ارسال نظرات