حجت الاسلام نبوی زاده در یادواره شهدای پایگاه مالک اشتر هرات:
حجت الاسلام نبوی زاده در یادواره شهدای پایگاه مالک اشتر هرات خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ خوداتکایی و استقلال در ۴۰ سال ازعمرانقلاب اسلامی از دستاورد‌های مهم هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۱۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره سه شهید و یک رزمنده دوران دفاع مقدس پایگاه مالک اشتر هاشم آباد هرات با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه روستای هاشم آباد برگزار شد.
حجت الاسلام نبوی زاده در مراسم یادواره شهدای روستای هاشم آباد و سلیم آباد هرات با گرانیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ از یاران با وفایشان گفت: جایگاه اصلی مقام شهادت و احیاء عند ربهم را افرادی مثل امام علی (ع) می‌دانند به طوری که حضرت در طول زندگی خویش تنها بعد از ضربت خوردن عبارت «فزت و رب الکعبه» را به کار بردند و این امر نشان از آگاهی حضرت نسبت به مقام شهادت است.
وی در ادامه به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ خوداتکایی و استقلال در ۴۰ سال ازعمرانقلاب اسلامی از دستاورد‌های مهم هشت سال دفاع مقدس است.
نبوی زاده با بیان اینکه فضائل ماندگار شهدا در طول نبرد دفاع مقدس در بین جوانان به یادگار مانده است تصریح کرد: مفاهیم قرآنی و الهی همچون شهادت، عزت طلبی، ایثار و از خودگذشتگی در دفاع مقدس به شکل عینی مجسم شد و به باور ما آمد.
حجت الاسلام نبوی زاده همچنین در پایان افزود: شهدا موتور محرکه‌ای نه تنها برای نسل حاضر جوانان ایران اسلامی هستند بلکه در تمامی منطقه الگویی برای حرکت‌های آزادی بخش اسلامی می‌باشند.
ارسال نظرات