خبرهای داغ:
در یادواره شهدای شهرک چوبیندر مطرح شد:
مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه خواهران در مسجد صاحب الزمان عج شهرک چوبیندر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۹۱۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر محمد امیدی از هادیان سیاسی استان قزوین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و یادگار ان هشت سال دفاع مقدس به ایثار و مجاهدت رزمندگان اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است،واین مجاهدت هاوایثارگری ها بایستی به نسل جدید انتقال یابد.
وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران در شرایط سخت جنگ تحمیلی با وجود حمله دشمن بعثی و نیز جنایات مختلف گروه های تروریستی در داخل کشور به حمایت از انقلاب و رهبری برخاستند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند و توانستند با خلق حماسه ای بی بدیل از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع نمایند.
امیدی یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس همه استکبار و کشورهای مرتجع عرب منطقه در برابر ملت ایران متحد شده بودند و در برابر انقلاب نوپای ما ایستادند و نتوانستند حتی یک سانتی متر از خاک ما را متصرف کنند.
هادی سیاسی گفت: ملت ما پرورش یافته مکتب سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است و ما آزادمردی را از او آموختیم و در صحنه هشت سال دفاع مقدس با دفاع از ناموس و خاک این کشور آن را تداعی کردیم.
وی تصریح کرد: امروز نیز دشمن به دنبال ایجاد فتنه و آسیب رساندن به ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار گرفته است و جنگ این دوران جنگ نرم است و ما باید با هوشیاری و بصیرت و تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری توطئه های دشمن را شناسایی و با تمام توان آن را خنثی کنیم.
امیدی گفت: شهداء ناظر براعمال ما هستند آنها با تقدیم خون خود در راه این سرزمین، امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها