پزشک عمومی به مناسبت ماه محرم، در قالب نذر سلامتی یکصد بیمار را در مسجد امیرالمؤمنین علیه‌السلام شهرک الهیه بروجن رایگان ویزیت کرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۰۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی داتلی بیگی، مسئول فرهنگی هیئت مذهبی مسجد امیرالمؤمنین علیه‌السلام شهرک الهیه بروجن، با اعلام این خبر گفت: برای نخستین بار نذر پزشکی توسط دکتر افراسیابی پزشک عمومی و جانباز دوران دفاع مقدس با همکاری بسیج و هیئت‌امنای مسجد امیرالمؤمنین علیه‌السلام در دهه‌ی اول محرم ۱۴۴۰ در شهرک الهیه به نیازمندان انجام شد.

داتلی بیگی با بیان اینکه ماه محرم و صفر ماهی است که اغلب مردم نذری می‌دهند، بیان کرد: در ایام ماه محرم و صفر مردم اقدام به توزیع نذری به‌صورت های مختلف می‌کنند و نذری دادن یکی از کارها رایج مردم هست و نذری شامل اعمال و امور مختلفی است، ما هر حرفه‌ای که داریم می‌توانیم برای رضایت خدا و خشنودی دل اباعبدالله علیه‌السلام نذر کنیم.

دکتر افراسیابی درباره چگونگی ویزیت رایگان و نذر سلامتی در شهرک الهیه گفت: نذری دادن تنها به اطعام دهی دیگران ختم نمی‌شود، برخی نذر می‌کنند در لباس سقا به دست عزاداران آب بدهند، برخی نذر می‌کنند با پای پیاده راهی کربلا شوند من هم نذر کردم مردمی را که نیازمند و توان مالی پرداخت ویزیت مطب پزشک را ندارند رایگان ویزیت کنم.

دکتر افراسیابی ادامه داد: نذر سلامتی و ویزیت رایگان را برای خدمت‌رسانی به مردم شهرک الهیه در ایام محرم انتخاب کردم و نیازمندان را رایگان ویزیت می‌کنم و این کار را چیزی جز عشق و ارادت به ساحت مقدس‌ اهل‌بیت و به‌خصوص حضرت ابا‌عبدالله‌ الحسین‌ علیه‌السلام نمی‌دانم.

گفتنی است، دکتر افراسیابی در اقدامی خیرخواهانه‌ همزمان با شب‌های ماه محرم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء بیش از یکصد نفر از بیماران نیازمند و کم برخوردار را با دقت و شوق و عشق به سیدالشهدا علیه‌السلام ویزیت رایگان انجام می‌داد تا درد و رنجی از عزاداران حضرت اباعبدالله‌ الحسین علیه‌السلام کم کند.

ارسال نظرات