مهر شروع زندگی دانش آموزان است

فرماندار رامسر: اول مهر شروع زندگی جدید برای دانش آموزان است دانش آموز بایستی در حوزه درسی و تربیتی تلاش کند اگر تلاش نباشد نمیتوان به هدف ها مورد نظر رسید.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۳۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد آزاد فرماندار رامسر در آئین بازگشایی مدارس شهرستان رامسر با محوریت مدرسه دخترانه رفیعی گفت:تلاش رئیس و پرسنل آموزش و پرورش در جهت ارتقا آموزش و پرورش در سطح شهرستان بسیار ستودنی است.

وی افزود: اول مهر شروع زندگی جدید برای دانش آموزان است دانش آموز بایستی در حوزه درسی و تربیتی تلاش کند اگر تلاش نباشد نمیتوان به هدف ها مورد نظر رسید.

️آزاد با بیان اینکه شما دانش آموزان فرصت ها زندگی را غنیمت بشمارید و به نحو احسنت از آنها استفاده کنید گفت:شما دانش آموزان باید فرصت ها زندگی را به خوب بشناسید اگر برای آینده خود برنامه ریزی کنید یعنی برای جامعه برنامه ریزی کرده اید.

فرماندار رامسر همچنین افزود:مهرماه همه ساله مصادف است با آغاز هفته دفاع مقدس هفته ای که یادآور رشادت ها و شهامت ها و جان فشانی مردم ایران است
وی بیان‌ داشت:مردم با جان فشانی خودشان توانستند جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل نمایند.

آزاد همچنین گفت:اگر جان فشانی شهدا ، رزمندگان ، جانبازان نبود اینگونه نمیتوانستیم در سایه آرامش برای پیشرفت ایران گام های بلندی برداریم.

️فرماندار رامسر در بخشی از سخنان به حادثه تروریستی دو روز گذشته( 31 شهریور) اهواز واکنش نشان داد و گفت:حادثه مرگبار و خونین در شهر قهرمان اهواز را محکوم میکنیم زیرا که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از سربازان ، هموطنان و طفل چهار ساله در جنوب کشور شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار