خبرگزاری بسیج: همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، دکتر کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در آئین نواختن زنگ انقلاب در سخنانی گفت: امروز امنیت و استقلال خود را مرهون ایثارگری و شهادت معلمان عامل و عالمی هستیم که درس ایثار و شهادت را در عمل به ما نشان دادند.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۹۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

  کاظمی، افزود: تلاش می کنیم با رویکردهای جدید وزارت آموزش و پرورش و با کمک دانش آموزان و اولیاء فصل جدیدی در نظام تعلیم و تربیت برای آینده سازان  کشور رقم بزنیم و تغییر نگاه و نگرش به فضای آموزش و پرورش در مسیر تحقق سند تحول بنیادین با کمک شما عزیزان محقق و میسر خواهد شد و آنچه می تواند به شما کمک کند نگاه جامع به تعلیم و تربیت است.

کاظمی، خاطرنشان کرد: ما نیازمند دانش آموزانی عالم و توانمند از لحاظ جسمی و روحی و برخوردار از مهارت های زندگی در جامعه هستیم و شما باید به جنبه هایی فراتر از کسب علم و دانش صرف و به ابعاد مختلف ایثارگری، تعاون، انساندوستی، دوستی با طبیعت و ... بیندیشید.

گفتنی است که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، زنگ انقلاب با حضور امیر شیخ حسنی، معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع و پشیبانی نیروهای مسلح، سردار تمیزی، مدیرعامل بنیاد تعاون ودجا، دکتر کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، و جمعی از مسئولان وزارتخانه های دفاع و آموزش و پرورش در دبیرستان هدف واقع در شهرک شهید چمران نواخته شد. 

 

 

ارسال نظرات