بسیجیان و پاسداران به خوبی نشان دادند که امنیت ارمغانی بزرگ است که با رشادت و حضور مردم جلوه بهتری برای کشور به وجود آورد.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۷۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بمناسبت حضور بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان حضرت محمد(ص)  بیانیه ای صادر کرده است ، در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی حاصل شجاعت و تلاشی خستگی ناپذیر مردمی است که با حمایت از امام(ره) در بهمن ۵۷ زمینه پیروزی آن را فراهم کردند.

پویایی انقلاب و شور و حالی که مردم در حمایت از انقلاب دارند حاصل رشادتهای بسیج و بسیجیان است و امروز ما در جنگ سختی با دشمن هستیم که نیروهای انقلاب یعنی بسیجیان در مقابل دشمن صف آرایی کرده اند.

رزمایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2  جلوه ای از اقتدار بسیج و سپاه بود که هدف آن نشان دادن و تقویت امنیت داخلی کشورمان بود که جلوه و عصاره آن در سیستان و بلوچستان  جلوه گر شد.

شما پاسداران و بسیجیان به خوبی نشان دادید که امنیت ارمغانی بزرگ است که با رشادت و حضور مردم جلوه بهتری برای کشور به وجود می آورد و این بسیج است که همواره خود را فدای مردم خواهد کرد.

اینجانب خاشعانه خدای منان را به واسطه مجاهدت و تلاش ایثارگرانه شما جهادگران عزیز شاکرم و برخود لازم  می دانم از آحاد بسیجیان و پاسداران خدوم و فداکار انقلابی که در راستای اجرای رزمایش تلاش نموده اند تشکر و قدر دانی نمایم.

از خداوندمتعال برای شما توفیق روز افزون  را خواهانم.

 

    سرتیپ دوم پاسدار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان

   

ارسال نظرات