خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه درمیان گفت: 44عنوان برنامه کیفی و اثر بخش برای این هفته در نظر گرفته شده است  که ان شاء الله با حضور مردم، مسئولین، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بتوانیم به خوبی برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۶۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

سرگرد محمد فاطمی نسب فرمانده سپاه درمیان در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام سوگواری سرورو سالار شهیدان حضرت ابا عبدا...الحسین (ع) اظهار داشت: امسال نیز چون سنوات گذشته برنامه های مختلفی در این هفته پر برکت در راستای تکریم و تجلیل  از مقام شهدا و ایثارگران برگزار می گردد و در همه رده های بسیج  از پایگاه ها و واحدهای مقاومت ،حوزه  وکانون مقاومت برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.

وی گفت: 44عنوان برنامه کیفی و اثر بخش برای این هفته در نظر گرفته شده است که ان شاء الله با حضور مردم، مسئولین، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بتوانیم به خوبی برگزار کنیم.

فاطمی نسب افزود: آنچه موجب ماندگاری پديده دفاع مقدس شد و دنيا در برابر آن تعظيم و تحسين کرد، استقامت، پايداري و پيروزي ملت ايران را به دنبال داشت، فرهنگ شهادت طلبي بود.

وی ادامه داد: شهادت طلبي يعني باور قلبي به خدا، معاد، اعتقاد راسخ به حقانيت اسلام، درستي آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، اعتقاد و ايمان به رهبري ولي فقيه به عنوان نايب امام عصر(عج)، مقاومت و پايداري در مقابل دشمن، ايثار و فداکاري براي حفظ ارزش‌هاي اسلامي و در يک کلام فرهنگ شهادت طلبي يعني فرهنگ عاشورا و براي شهادت طلب پيروزي و شهادت سعادت است.

فرمانده ناحیه سپاه درمیان عنوان کرد: مهمترین  برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد عبارتند از برگزاری یادواره های شهدا در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، رژه موتوری، عطر افشانی مزار مطهر شهدا، نشست های بصیرتی و ... برگزاری صبحگاه مشترک نظامی با حضور همه یگان های نظامی و انتظامی شهرستان و بسیجیان عزیز در روز دوم مهرماه با حضور سردار قاسمی ، تجلیل و تکریم  تعدادی از خانواده های شهدا و ایثار گران جانبازان و آزادگان شهرستان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

وی بیان داشت: برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار ما توانستیم و در جهت حفظ وحدت و انسجام بیشتر اهل تشیع و تسنن و حفظ امنیت پایدار در این شهرستان مرزی ان شاء ا... برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها