خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه سپیدان در آیین بازگشایی مدارس:
فرمانده سپاه سپیدان در آیین بازگشایی مدارس امنیت نعمت بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۱۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت بازگشایی مدارس ودرآستانه هفته دفاع مقدس، مراسم  بدرقه دانش آموزان به کلاس درس صورت گرفت و زنگ بازگشایی مدارس دردبیرستان نرجس شهرستان سپیدان توسط امام جمعه شهرستان به صدا درآمد.

در این مرام، سرهنگ دوم پاسدار روح الله رستمی فرمانده سپاه سپیدان ضمن  تبریک به معلمان و دانش آمزان و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و ایثارگران درهفته دفاع مقدس گفت: به شما دانش آموزان عزیزتوصیه میکنم باشهدا مانوس باشید و همچون شهدا نسبت به تلاوت قرآن اهتمام داشته باشید.

 فرمانده سپاه سپیدان درادامه دومین ویژگی بارز شهدا را ادای نماز اول وقت و احترام به والدین عنوان کرد و تصریح کرد: شهدا حتی درسخت ترین لحظات حضور درمیدان مبارزه ازنماز اول وقت غافل نبودند و امروز ما نیز باید دنباله رو راه آنان باشیم و نسبت به برپایی این فرایض کوتاهی نکنیم.

وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: دشمنان زبون نظام مقدس جمهوری اسلامی این تحرکات را ازسر ضعف وناتوانی در رویارویی مستقیم با این انقلاب انجام می دهند؛ به اراده خداوند متعال امنبت نعمت بی بدیل جمهوری اسلامی است وکوردلان نخواهند توانست با این ترقه بازی ها عزم واراده پولادین فرزندان این انقلاب را سست کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار