خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: با شروع جنگ تحمیلی جوانان این مرز بوم بدون اینکه آموزش نظامی دیده باشند با ایمان به خدا و پیروی از ولایت و رهبری در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل استکبار ایستادند و پیروز شدند .
کد خبر: ۹۰۶۰۵۷۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در یادواره شهید والا مقام پایگاه بسیج شرکت کاشی پارس اظهار داشت :با شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران ، استکبار جهانی در راس آنها آمریکا در صدد آن بود که نظام جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند .
وی بیان داشت : از ترورها گرفته تا محاصره اقتصادی همه نوع خباثتی اتفاق افتاد تا اینکه در 31 شهریور سال 59 به صورت رسمی اعلان جنگ کردند و آمریکا با کمک صدام و رژیم بعثی عراق با تمام قوا به ایران حمله کرد .
وی خاطر نشان کرد : با شروع جنگ تحمیلی جوانان این مرز بوم بدون اینکه آموزش نظامی دیده باشند با ایمان به خدا و پیروی از ولایت و رهبری در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل استکبار ایستادند و پیروز شدند .
سرهنگ طاهرخانی گفت : 36 کشور در جنگ تحمیلی به عراق کمک کردند و تنها کشوری که به ایران کمک کرد سوریه و حافظ اسد بود و حتی در آن زمان توان ساخت سیم خاردار را نیز نداشتم ما حتی یک عدد موشک نیز نداشتیم و اولین موشکی که ساخته شد توسط شهید تهرانی مقدم بود .
وی در پایان افزود : تنها جنگی در این صده اتفاق افتاد و یک وجب از خاک ایران جدا نشد همین 8 سال دفاع مقدس بود . دشمن بیکار ننشسته است و در حال حاظر با تهاجم فرهنگی میخواد ایمان و اعتقاد ما را بزند ، نود درصد فیلم های ماهواره ای تخریب خانواده را نشانه گفته است.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها