خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: ترویج تفکر دفاع مقدس، انقلابی گری است و عکس آن جفای به انقلاب است. ما باید ارزش های دفاع مقدس را به نسل های سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم و ستون این خیمه ولایت است.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۴۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت سی هشتمین سالروز هفته دفاع مقدس مسئولین، نیروهای نظامی ، انتظامی ، بسیجیان و رزمندگان شهرستان طبس با امام جمعه دیدار و با حضور خود بار دیگر ، پیمان با ولایت را امضا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی سبزواری ، امام جمعه شهر طبس در این دیدار اظهار داشت: جنگ بین ایران و عراق، جنگ دو کشور نبود ، بلکه جنگ با ابر قدرت های جهان بود.

امام جمعه طبس خاطر نشان کرد: اگر امروز جنگ را دفاع مقدس می گویند به خاطر این است که فرزندان ما با کمترین امکانات و تجهیزات ایستادگی کردند.

وی افزود : چیزی که ما را در جنگ به پیروزی رساند سه عامل بود رهبری امام ، ایمان مردم و وحدت ، که ما باید این سه عامل را در شرایط کنونی کشور نهادینه کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین محمدی سبزواری خاطر نشان کرد : ولایت پذیری رزمندگان باید برای همه ما الگو و سرمشق باشد زیرا امروزه مهمترین مسئله وحدت حول محور ولایت است .

وی عنوان داشت: در زمان جنگ جوانان ما بهترین سالهای عمرشان را به خاطر لبیک به امام راحل زیر توپ و تانک سپری کردند و امروزه ما نباید سوء مدیریت های داخلی را به پای نظام و ولایت بنویسیم و با صحبت های خود آب به آسیاب دشمن بریزیم.

امام جمعه طبس گفت: عزت و سربلندی در جامعه بین المللی از ثمره های انقلاب برای ما بود. روزی ما برای کوچکترین مسائل کشورمان دست به دامن آمریکا و انگلیس می شدیم ولی امروز با استقلال و شرافت مسیر انقلاب خود را ادامه می دهیم .

وی افزود : خود باوری و تقویت بنیه های دینی از شیرینی های جنگ برای ما بود. ما باید طرح دفاع مقدس را برای همه تبیین کنیم تا در تمام زمینه ها آن را الگو قرار دهیم.

محمدی سبزواری گفت: ترویج تفکر دفاع مقدس ، انقلابی گری است و عکس آن جفای به انقلاب است. ما باید ارزش های دفاع مقدس را به نسل های سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم و ستون این خیمه ولایت است و دشمنان باید بدانند انقلابیون ، بسیجیان و آحاد مردم نخواهند گذاشت به این ستون آسیبی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها