خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

عاشورا درس مقاومت و ایستادگی در راه ارزش‌های انسانی و الهی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: عاشورا درس مقاومت و ایستادگی تا پای جان در راه ارزش‌های انسانی و الهی را به ما می‌آموزد.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۳۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

عاشورا درس مقاومت و ایستادگی در راه ارزش‌های انسانی و الهی استحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: خون امام حسین(ع) ضامن بقای اسلام است.

وی گفت: واقعه عاشورا یک حادثه عادی نیست بلکه یک مکتب و مسلک است و امام حسین(ع) در این روز راه را به ما نشان داده‌اند و به ما آموختند که هرگز و تحت هیچ شرایطی نباید زیر بار ذلت مستکبران رفت حتی اگر تحریم شوید، حتی اگر آب را بر روی شما بستند، نباید ذلت را قبول کنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: عاشورا درس مقاومت و ایستادگی تا پای جان در راه ارزش‌های انسانی و الهی را به ما می‌آموزد.

وی افزود: دشمنان هرگز بر ما پیروز نخواهند شد مگر اینکه فرهنگ عاشورا را از ملت ما بگیرند و این را هم خوب فهمیده‌اند و برای نیل به این مقصودشان تلاش‌ها کرده‌اند اما نمی‌دانند که ملت ما عاشق و دلباخته امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا هستند.

قربانی عنوان کرد: امام حسین(ع) در قلب و جان مردم ما نفوذ دارد و هر جا پای ارزش‌های الهی و عاشورایی به میان بیاید ملت ما متحد و یکپارچه خواهند شد و بینی دشمنان را به خاک خواهند مالید که در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها این مسئله به اثبات رسیده است.

وی گفت: فرهنگ عاشورا یک فرهنگ غنی، اصیل و همه جانبه است؛ فرهنگ دفاع از مظلوم و فرهنگ مبارزه با ظالم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: فرهنگ عاشورا فرهنگ ایثار، مجاهدت، گذشت، شهامت و... است که زنده نگه داشتن این فرهنگ عامل زنده ماندن جامعه از همه مصیبت‌ها است و به فراموشی سپردن و یا کم توجهی به آن است که جامعه‌ای را ذلیل می‌کند و به شکست می‌کشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات