خبرهای داغ:
با حضور یگان های نمونه از سپاه،بسیج و ناجا صبحگاه مشترک نظامی در شوش برگزار شد
کد خبر: ۹۰۶۰۴۲۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان از شوش صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سپاه،بسیج و ناجا به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل گلزار شهدای شوش برگزار شد

فرمانده سپاه شوش ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه ماه محرم گفت:
دفاع مقدس به ما می آموزد که با بهره گیری از تجربیات رزمندگان در روزهای سخت نبرد با دشمن در ایستادگی و مقاومت در برابر تهدیدها نهراسیم

سروان پاسدار علیرضا ایمانی گفت:
دفاع مقدس به ما می آموزد با اتحاد،صداقت و برادری و البته تلاش و پشتکار می توانیم مشکلات را مرتفع نماییم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ بن بستی برای ما وجود ندارد ما در دفاع مقدس توانستیم با دست خالی جلوی دشمن تا دندان مسلح را بگیریم

دکتر نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمنان به ایران گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی همچنان پای انقلاب، نظام و رهبری هستند.

وی اظهار داشت: خدمات و جانفشانی های ایثارگران دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی به عنوان سند افتخار آفرین ثبت شده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: عزت و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است.

وی گفت: باید با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم.

امام جمعه موقت شوش نیز با تاکید بر لزوم تداوم راه شهدا اظهار داشت: شهدا باعزت و افتخار خون خود را در راه میهن اسلامی تقدیم کردند.

حجت الاسلام عبدالرزاق عفری عزت و عظمت کنونی ایران اسلامی را مرهون دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام دانست و افزود: شهدا با ایثار خود افتخار وعزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس چنان ضربه ای به دشمن وارد کردند که استکبار جهانی تاکنون غیر از رجز خوانی چیزی برای عرضه پیدا نکرده است.

فرماندارشهرستان شوش نیز در این مراسم اظهار داشت: دشمنان در تمام لحظه ها دست از انقلاب و نظام برنمی دارند که منشا آن همان حرکت پیامبر و اهل بیت(ع) است.

دکتر عدنان غزی افزود: هیچگاه دشمنان دست از کارشکنی و جنگ های اقتصادی، روانی و نظامی برنمی دارند.

وی تنها راه مقابله با دشمنان را وحدت، همدلی و یکپارچگی عنوان کرد و گفت:‌ نظام اسلامی در صورت نبود فداکاری ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وجود نداشت.

رییس شورای تامین شهرستان شوش افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ایثارگری های ملت به ویژه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اقتدار دارد.

هزاران نفر از اقشار بسیجیان، نیروهای مسلح و عشایر منطقه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با اجرای آیین باشکوه صبحگاه مشترک در مجاورت گلزار شهدای شهر شوش یاد و خاطره روزهای ایثار و شهادت را در اذهان زنده کردند.

شرکت کنندگان در این آیین با حضور بر مزار شهدا وقرائت فاتحه و نثار گل و عطر افشانی یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها