به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جمعی از نیروهای سپاه و انتظامی شهرستان فارسان با امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۲۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان و جمعي از پايوران به همراه افسران نیروی انتظامی شهرستان با حضور در دفتر امام‌جمعه اين فارسان با حجت‌الاسلام‌ و المسلمين محسن ملک پور ديدار کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين ملک پور ضمن تبريک هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهداي نظام مقدس جمهوري اسلامي و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بيان داشت: حماسه دفاع مقدس امروزه به منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران تبدیل شده است که ایرانیان سرافراز باید به آن ببالند و این حماسه ملی باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

 وي گفت: یکی از رموز پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس وحدت و همدلی بود که بین آحاد مردم جامعه وجود داشت و امروزه هم همین وحدت و همدلی میتوان راهگشا و کارساز باشد . البته باید یه این نکته نیز توجه داشت که در همه کشورها قهرمانانی که در ماندگار شدن و پیروزی انقلاب نقش داشتند ارج نهاده می شوند بنابراین در ایران هم باید ایثار رزمندگان را ارج نهیم و یاد و خاطره آنها را برای همیشه زنده نگه داریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين ملک پور  در ادامه افزود: حضرت اباعبدالله الحسین الگوی تمام عیار جوانان ما در جنگ بود و بسیجیان و رزمندگان با الگوگیری و پیروی از این امام همام توانستند همه معادلات غرب و شرق را به هم بریزند و همه ابرقدرتها را زمین گیر کنند. امروزه نیز ما باید تلاش کنیم تا همین فرهنگ عاشورایی و حسینی را در جامعه حاکم کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين ملک پور در پایان خاطر نشان کرد: امروز که دشمن جنگ اقتصادی تمام عیاری را بر علیه ملت شروع کرده و با تمام توان وارد عرصه شده و ملت را مورد فشار اقتصادی قرار داده و ناجوانمردانه ترین تحریم ها را به این ملت تحمیل کرده است. باید بصیرت لازم را در جوانان ایجاد کنیم و وحدت و امید خود را در این شرایط حفظ کنیم و بدانیم که اگر استوار باشیم و ثابت قدم بمانیم بنا به وعده الهی پبروز خواهیم بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار