فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: وحدت و یکدلی، صبر، استقامت، تلاش و سخت کوشی از ابتدای انقلاب تاکنون باعث شده تا ملت ایران همیشه سربلند و پیروز تمام میدان های نبرد باشد.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۱۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل  در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت که  در دبیرستان شهید کیخا برگزار شد گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که با رشادتها و جوانمردی جوانان مومن و متعهد به انقلاب به ارمغان آمده و باید قدر دان این روزها باشیم.
 
وی با تاکید بر این مطلب که جوانان و نوجوانان امروز آینده سازان فردا هستند و باید با الگو پذیری از شهدا در مسیر انقلاب و حفظ و صیانت از ارزشهاری انقلاب اسلامی گام بردارند.
 
سرهنگ ثمره حسینی ادامه داد: وحدت، استقامت، و سخت کوشی از ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون باعث شده تا ملت ایران همیشه در هر صحنه و عرصه ای که قدم بگذارد سربلند و پیروز  از تمام میدان‌های نبرد بیرون آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل تصریح کرد: دشمن امروز جنگ اقتصادی را  با تمام توان دنبال می کند تا با هدف تضعیف ملت ایران به اهداف شومش دست یابد.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که ۴۰ سال مقاومت و خون شهدا که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون برای این نظام الهی ریخته شده را به جهانیان نشان دهد که بیهوده بوده در حالی که این آرزو را به گور خواهد برد.
 
ارسال نظرات