فرمانده سپاه جم:

دفاع مقدس چیزی جز تحقق شعار «ما می توانیم» نبود

فرمانده سپاه جم گفت: آن چیزی که انسان را می تواند در مقابل دشمن مقاوم سازد نیروی تقواست و شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس با همین نیروی تقوا در مقابل تمام دنیا ایستادند.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۰۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

دفاع مقدس چیزی جز تحقق شعار «ما می توانیم» نبودبه گزارش خبرگزاری بسیج از جم، سرهنگ احمد اسدی صبح دیروز در جمع نیروهای نظامی و بسیجی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی ها و مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تمام جهانیان به مدت هشت سال است.

وی افزود: دفاع مقدس دوران بزرگ و حذف نشدنی این سرزمین است، ملت ما در این دوران با اراده و ایمان به خدا با دست خالی در برابر تمام دنیا که تا دندان مسلح بودند ایستادگی و مقاومت کرد و در نهایت نیز به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم بیان کرد: دفاع مقدس فرصتی شد تا ما ضمن تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ مقاومت بتوانیم در برابر متجاوزین با اقتدار تمام بایستیم و تمام لحظه به لحظه دفاع مقدس چیزی جز تحقق شعار ما می توانیم نبود.

سرهنگ اسدی ادامه داد: ملت مسلمان ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس با الهام از امام حسین(ع) و نهضت خونین او درس ایثارگری و فداکاری در راه هدف آموخت و از امام سجاد(ع) و حضرت زینب(ع) و کاروان ابا عبدالله درس صبر و استقامت و پایداری و بردباری و پیام رسانی خون شهیدان را گرفت.

وی تصریح کرد: هر از گاهی دشمنان در نقاطی از کشور دست به توطئه می‌زنند که روز گذشته متاسفانه تعدادی از هم وطنانمان در رژه اهواز به شهادت رسیدند.

انتهای خبر

 

ارسال نظرات