معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی عنوان کرد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: هشت روستای محروم و با ضریب هشت از توابع شهرستان های خداآفرین، چاراویماق و کلیبر در آذربایجان شرقی فاقد برق هستند.
کد خبر: ۹۰۶۰۳۹۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری، با اعلام اینکه لوازم ضروری زندگی به 11 خانوار تحت حمایت این نهاد در روستای محروم ارزین از توابع خداآفرین به ارزش 39 میلیون تومان اهدا شد، افزود: خرید پنج منبع آب، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی بین ساکنان روستای ارزین از دیگر اقدامات کمیته امداد استان در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه دو خانوار تحت حمایت این نهاد در روستای فاقد برق ، مدرسه و مسجد کلشلو از روستاهای کلیبر از لوازم ضروری زندگی بهره مند شدند، بیان کرد: علاوه بر توزیع بسته های غذایی، بهداشتی و فرهنگی بین ساکنان این روستا، فرزند بیمار مبتلا به ام.اس خانوار تحت حمایت برای بهره مندی از خدمات کمیته امداد در سامانه بیماری های خاص ثبت شد.

جعفری با بیان اینکه مصالح مورد نیاز برای ساخت سرویس بهداشتی در روستای کلشلو خریداری شد، افزود: پرونده چندخدمتی برای دو خانوار این روستا برای بهره مندی از تسهیلات خوداشتغالی در زمینه دامداری تشکیل و این مددجویان به بانک معرفی شدند.

وی با یادآوری اینکه حضور امدادگران در مناطق محروم و رسیدگی با هماهنگی مسئولان شهرستان ها انجام شده است، ادامه داد: در روستای کللر از توابع شهرستان چاراویماق خانوار تحت حمایت برای ساخت مسکن به سپاه ناحیه معرفی و پسران این مددجو نیز از خدمات چند خدمتی کمیته امداد از جمله وام اشتغال بهره مند شدند.

ارسال نظرات