فرمانده ناحیه سپاه شهرستان کنگان:

روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ تحقق یافت

اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه شهرستان کنگان قبل از خطبه های نماز جمعه شهر کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت:ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس دوستان ودشمنان را شناختیم و توانستیم این انقلاب به کشور های دیگر صادر کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۰۳۶۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵

روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ تحقق یافتبه گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان ،اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه شهرستان کنگان قبل از خطبه های نماز جمعه شهر کنگان با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار داشت:ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس دوستان ودشمنان را شناختیم و توانستیم این انقلاب به کشور های دیگر صادر کنیم.

وی ادامه داد: از همه اینها مهمتر استمرار روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ تحقق یافت.

تاجیک افزود: امروز کوچکترین کاری که برای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می توان انجام داد، زنده نگه داشتن یاد وخاطره آنان است.

وی با برشمردن اینکه در زمان جنگ، تمام قدرتهای غرب و شرق در جنگ تحمیلی به کمک رژیم بعثی عراق آمدند، اما ملت ایران به تنهایی در مقابل تمام این دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد، افزود، دوران هشت ساله دفاع مقدس نماد وحدت گرایی، همگرایی با محوریت خدا و ولایت فقیه است.

تاجیک در پایان خاطرنشان کرد: باید با افزایش بصیرت و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در برابر توطئه های جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم.

 

ارسال نظرات