خبرهای داغ:
جماران وابسته به سید حسن مصطفوی یا جماعت وی آی پی با انتشار تصویری حادثه تروریستی در اهواز را نتیجه خشونت ایران معرفی کرده تا ثابت کند نه تنها این جماعت شکم سیر هیچ ارتباطی به امام مستضعفان ندارد بلکه حلال زاده به داییش می رود بیشتر برازنده اش باشد.
کد خبر: ۹۰۶۰۳۴۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

خبرگزاری بسیج در قزوین: جماران وابسته به سید حسن مصطفوی یا جماعت وی آی پی با انتشار تصویری حادثه تروریستی در اهواز را نتیجه خشونت ایران معرفی کرده تا ثابت کند نه تنها این جماعت شکم سیر هیچ ارتباطی به امام مستضعفان ندارد بلکه حلال زاده به داییش می رود بیشتر برازنده اش باشد.
چرا در اوج خباثت دشمن و قتل عام زنان و کودکان ما برای کفار حربی رحما می شوند! کاش آقازاده دانه درشت به جای عزاداری در وی آی پی امروز در اهواز بود و به جای توجیه کار تروریست های وهابی خود را ثانیه ای در میدان جهاد تجربه می کرد.
امام مستضعفان اگر زنده شوند قطعا داستان این خاندان مصطفوی طور دیگری رقم خواهد خورد.
مردم را قتل عام می کنند با آوردن واژه خشونت آن چنان تطهیر جنایت می کنند که انگلستان هم خواهان نشستن بر سر کلاس این جماعت می شود.
نتیجه خشونت است، نتیجه همه این جنایت ها سکوت بی مغزهای دلباخته فرنگ است.
اصلا جماران نیوزه یا الاحواز نیوز؟ مردم رای دادن تا سایه جنگ از سرشان برداشته شود نه اینکه به جای پاسخگویی انقلاب را متهم کنید تا خود را تبرئه نمایید.
جمارانی که به پایگاه عدالت خواهی مستضعفان تبدیل شده بود امروز به سهم خواهی و اتهام زنی علیه انقلاب تبدیل شده و مستضعفان در وی آی پی جایی ندارند..
آن کودک به شوق کودکانه و به امید آقایان راحت طلب و عافیت طلب از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت!
هدف ازین نوشته اتهام زنی نیست بلکه رسانه ای که بنام بیت امام منتشر می شود واقعا روی بی بی سی و شبکه آزادی را سفید کرده است.

هیچ دردی سخت تر از بی درد نیست
اندرین وادی هزار مرگ ولی هیچ مرد نیست
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها