فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقندخبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند گفت: با همت گروه های جهادی در قالب رزمایش سپاهیان محمد رسول الله تعداد 5 مدرسه بازسازی و زیبا سازی و 2 قنات لایروبی شده است.
کد خبر: ۹۰۶۰۳۱۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
سرهنگ پاسدار احمدعلی بزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند در گفتگو با خبرنگار بسیج در قصرقند گفت: مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی حضرت محمد(ص) با حضور جهادگران بسیجی در محل گلزار شهدا با غبار روبی مزار شهدای گمنام و ادای احترام ماموریت خود را شروع کردند.

وی افزود: در این مرحله ۲۷۳ نفر از گردان‌های بیت المقدس نوع ۱ و بیت المقدس و کوثر نوع ۲ جهت تامین امنیت مراسم و هیات‌های سینه زنی در روز عاشورای حسینی حضور داشتند.

سرهنگ بزی بیان کرد: در روز دوم رزمایش بسیجیان در قالب دو گروه امنیتی و جهادی فراخوانی و پس از توجیحات اولیه در ناحیه سپاه قصرقند برای اجرای ماموریت در بخش‌های امنیتی، تور‌های ایست و بازرسی در گلوگاه‌های شهر و تامین هیات‌های عزاداری و اردو‌های جهادی اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند ادامه داد: گروه‌های جهادی به استعداد ۸۵ نفر در نقاط مورد نظر به ماموریت خود در راستای خدمت بی منت و ارائه خدمات به محرومین پرداختند.

بزی افزود: گرو‌های جهادی در قصرقند کار ساخت، زیباسازی و نوسازی ۵ مدرسه، لایروبی، ۲ قنات و ۱ استخر آب را را انجام دادند.
ارسال نظرات