خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات از دو عنصر صبر و بصیرت به عنوان زنجیره های اصلی اقتدار ملت ایران نام برد و گفت: این دو عنصر در همه عرصه ها به مدد ما آمده است و پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۶۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در مراسم رژه حماسی  31 شهریور در قاین اظهار کرد: عاشورا و دفاع مقدس  به عنوان دو کانون و سرچشمه فرهنگی ملت ایران، دارای نقاط مشترک هم در اهداف و هم در برنامه ها می باشند.

وی گفت: اگر عاشورا در یک روز اتفاق افتاد و سرمنشاء تحولات فرهنگی و الگو برای جوامع آزادی خواه و به ویژه پیروان راستین اهل بیت شد، دفاع مقدس نیز در طول 8 سال توانست منشاء تحول در برنامه ها ی اجتماعی و سیاسی ملت ایران باشد.

  وی ادامه داد: امروز فرهنگ دفاع مقدس نه به عنوان یک داستان بلکه به عنوان یک حادثه تاریخی باید نسل به نسل منتقل شود و جوانان ما که دفاع مقدس را تجربه نکرده اند بدانند اگر روزی در دوران دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم به این مطلب رسیدند که تمام قدرتهای عالم و جهان قدرت داشتند که با بمب های مخرب خود کره زمین را منهدم کنند، اما نتوانستند ملت همیشه در صحنه ایران را تسلیم خواسته خود بکنند و امروز هم نخواهند توانست.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در ادامه گفت: اگر در طول 8 سال دفاع مقدس جوانان ما فهمیدند که منشاء واقعی قدرت کجاست و به کدام قدرت نمی شود اتکا کرد امروز هم با همان عقیده در صحنه حاضر هستند و این فرهنگ ناب به نسل جوان منتقل شده است.

هزاری ادامه داد: حضور نیروهای جوان در همه صحنه های دفاع و به ویژه دفاع از حرم و آمادگی آنها برای ایثار جان خود موید همین ادعاست.

وی در پایان گفت: امروز دشمن با تمام قوا در صحنه جنگ اقتصادی و روانی به میدان آمده است و در این دوران نیز  همان فرهنگ دفاع مقدس و روحیه که به  دنیا نشان داد ملت ایران ملتی شکست ناپذیر و مقاوم است همان روحیه خواهد توانست در مواجهه با دشمن پاسخگوی نیاز ها باشد.

هزاری از دو عنصر صبر و بصیرت به عنوان زنجیره های اصلی اقتدار ملت ایران نام برد و گفت: این دو عنصر در همه عرصه ها به مدد ما آمده است و پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها