خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس:

ناامید نشدن، درس بزرگ امام سجاد برای مردم/ دشمن برای ناامیدی مردم هزینه می کند

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: مردم نباید ساده باشند و شایعه های فضای مجازی را به راحتی قبول کنند، مردم باید بدانند که دشمنان هزینه میکنند تا دل مردم را خالی کنند و آنان را ناامید کنند.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۵۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حسین خسروی از پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنران ویژه همایش زینبیون در بین بانوان زینبی طبس گفت: گرفتاری امروز ما نشناختن ائمه است، ائمه مدیران خدا بر روی زمین هستند. ما باید هم ائمه را بشناسیم هم خود را به آنان بشناسانیم.

وی افزود: امام سجاد علیه السلام در دوران خفقان بعد از واقعه عاشورا چند کار کرد که برای ما درس شد که مهمترین آن امیدواری بود. امام سجاد هیچ گاه ناامید و منفعل نشد و دوام آورد تا سی و چهار سال بعد از کربلا که شهید شد.

دولت خطیب نیست

وی با اشاره به این مطلب افزود: امروز نیز رهبر انقلاب تاکید دارند که خطیب نباید ناامیدی را ترویج کند اما دولت خطیب نیست و دولت باید همزمان با گفته ها، عمل هم بکند.

سخنران ویژه همایش زینبیون تاکید کرد: مردم نباید ساده باشند و شایعه های فضای مجازی را به راحتی قبول کنند، مردم باید بدانند که دشمنان هزینه میکنند تا دل مردم را خالی کنند و آنان را ناامید کنند.

خسروی همچنین با اشاره به سختی ها و مشقات این زمان گفت: امام حسین علیه السلام سه نوع محاصره اقتصادی، محاصره فرهنگی و محاصره نظامی را تحمل کرد  اما از مبارزه  شانه خالی نکرد.

این پیشکسوت دفاع مقدس تاکید کرد : امروز در مشکلات ایجاد شده  یک دلیل ضعیفش، تحمیل تحریم ها است و دلیل قوی و بزرگتر مشکلات ما مسئولانی است که مسئولیت خود را قوی انجام نمیدهند .


مانور دشمن بر مسئله رهبری و سعی آنها در تخریب مقام عظمای ولایت


خسروی در این همایش با اشاره به مانور دشمن بر مسئله رهبری و سعی آنها در تخریب مقام عظمای ولایت گفت: اصل ۱۱۰ قانون اساسی اختیارات رهبری را مشخص کرده است و وظیفه رهبری، تعیین سیاستهای کلی نظام است و در هر مسئله و مشکلی، توپ را به میدان و زمین رهبری انداختن صحیح نیست.

وی افزود: رهبر نمیتواند در مسائل جزئی  دخالت کند . هر سیستمی سلسله مراتب دارد، کارهای کلی بر عهده رهبر است و ایشان نمی تواند در جزئیات دخالت کند اما اگر در مسئله ای کارد به استخوان برسد ورود میکند و ساکت نمی نشیند و موارد بسیار تذکرات و توضیحات رهبری نشانه اهمیت و توجه ایشان به همه مسائل کشور است.

خسروی ادامه داد: اگر رهبر بخواهد کارهای دولت و قوه قضاییه را انجام دهد هرج و مرج ایجاد میشود.

سخنران همایش زینبیون در ادامه افزود: امام حسین برای امتحان کردن مردم، مسلم بن عقیل را فرستاد، امروز نیز رهبری، مسلم امام زمان است ، آنچه سیاسیون در آینه نمی بینند رهبری در خشت خام می بیند و رهنمود های ایشان همیشه چاره ساز است.

وی تاکید کرد: فتنه ۸۸ نه ماه به طول انجامید اما با روشنگری رهبری فرزانه انقلاب، فتنه سال ۹۶ شش  روز و فتنه امسال تنها یک روز به طول انجامید و این نشانه بصیرت مردم است که صف اعتراضی شان را از دشمنان جدا کردند.

خسروی در بین بانوان زینبی شهر طبس گفت: امروز بانوان باید بیشتر دقت کنند چون دشمنان این روزها رهبران انحرافی شان را از بین زنان انتخاب میکنند چرا که حساسیت در میان بانوان بیشتر است.

همایش بزرگ زینبیون که به همت حوزه خواهران حضرت فاطمه سلام الله علیها و آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه السلام در اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد، با مدیحه سرایی و عزاداری بانوان زینبی طبس پایان یافت.

گفتنی است همایش بزرگ زینبیون، همزمان با آغازین روز هفته دفاع مقدس در رواق امام خمینی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

شایان ذکر است، در حاشیه این همایش، ایستگاه نقاشی و قصه گویی با موضوع محرم و عاشورا، برای کودکان دایر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها