مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان و به خصوص امریکا است.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۴۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از حوادث مهم در تاریخ کشور ما جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است که همه ملت به‌اندازه وسع خود در این جنگ کاملاً نابرابر مشارکت داشتند و از جان و مال خود درراه دفاع از میهن اسلامی ایران گذشتند و اجازه دست ‌درازی به مرزهای ایران اسلامی را به صدامیان ندادند.

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است رزمندگان اسلام با ایستادگی و مقاومت خود هیبت استکبار جهانی را به زیر کشیدند و توانستند پرچم پرافتخار اسلام و ایران را برفراز دنیا به اهتزاز درآورند.

حسینی افزود: عزت و آرامشی که امروز در کنار خود داریم حاصل جانفشانی و ایثارگری های رزمندگان و شهدایی است که با حضور پرشور خود در جنگ ، مرگ را به سخره گرفتند و با ایمان و بالندگی و همچنین تدابیر هوشمندانه امام راحل (ره) راه پیروزی ها را هموار کنند و با شکست دشمن متجاوزگر حقانیت اسلام را به اثبات برسانند.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: جنگ و دفاع مقدس مظهری از بارزترین صفاتی بود که انقلاب و نظام به آن می بالد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در بهترین شرایط ممکن هستند، بیان کرد: آنچه باید به آن توجه کرد اینکه دفاع مقدس بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان و به خصوص امریکا است.

حسینی در پایان به رزمایش اقتدار عاشورائیان بسیج اشاره و گفت: این رزمایش نشان از حضور مردم برای امنیت است.

 

 

ارسال نظرات