فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین گشایش نمایشگاه دفاع مقدس تبریز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش های آن، حرکت مذبوحانه تروریست ها را در رژه اهواز موجب اتحاد و یکپارچکی ملت عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۴۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: سیلی هایی که دشمن از رزمندگان اسلام در چهل سال گذشته خورده آن ها را به سمت انجام عملیات مذبوحانه و بزدلانه سوق داده است.

وی یادآور شد: دشمن کور خوانده است، این ملت و این نظام خیلی مستحکم تر از آن است که با این اقدام کور مرعوب شود.

سردار خرم با بیان اینکه دشمن پاسخ خود را در میدان عمل از فرزندان ملت دریافت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما نه تنها احساس ضعف نداریم بلکه این حرکت مذبوحانه موجب اتحاد ملت و بهم پیوسته تر شدن صفوف یکپارچه خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهادت برای ما افتخار است ولی دشمن بداند، بین مردم و نیروهای مسلح فاصله ای وجود ندارد. ای کاش دشمن در میدان جنگ و در میدان نبرد خود را نشان می داد.

حرکت مذبوحانه دشمن در اهواز موجب یکپارچگی ملت شد

سردار خرم در ادامه اظهارداشت: هفته دفاع مقدس روزهای افتخار و شکوه و عظمت این ملت است و نیروهای مسلح در رژه امروزِ استان، شکوه و عظمت و صلابت خود را در آغاز این هفته به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه عاشورا با قدردانی از دست اندرکاران نمایشگاه دفاع مقدس، از برگزاری بیش از 120 برنامه در استان همزمان با هفته دفاع مقدس توسط نیروهای مسلح و مجموعه های مردمی خبر داد و گفت: برپایی این نمایشگاه نمونه ای از برنامه های بزرگداشت این هفته است.

ارسال نظرات